Thursday, July 12, 2007

Buddies/Frens

Gambar di Balcony

lagi....


dan lagi....

As I mention before aku slalu lepak ngan bebudak ni either masa gi kelas or masa kat hostel. Dia org ni sume memang giler baik and d havoc one tp yg paling best la bak lagu kat handphone Eilla ..You're Simply The Best!. Some description about them yg aku masih ingat la...

Kak Afza - orang Kedah, soft spoken n very the lemah lembut one (macam mana dia boleh ngam ngan budak2 giler yg lain pun aku tak tau), slalunyer dia yang paling cool ala-ala kakak gitew umur pun slightly senior than us, she loves Datuk Shake n Paul Young - masa tu la. Sekarang married to Swedish with 3 kids - 2 boys (bakal menantu - ahaks) and a girl

Liza aka Kak Pah - same age as mine, muka dia ada iras2 Seripah Aini, budak KL, paling suka bergaya dan menyanyi. Suara pun sedap kira kalo ada AF masa tu dia boleh jadi Juara la..Sekarang keje kat Maxis as a Project Manager. Ada 3 Boys.

Eilla - budak Felda Bukit Ramun, yg paling aku ingat rambut dia kerinting (hiks) cakap pun laju semacam, geng JaWorld gitu. Now she's attached with Felda JB and yang best tu ada twins.


Gie - budak Pekan, aku slalu gaduh ngan dia especially part masa nak tido sebab dia ni ada pantang sikit tang bantal n aku pulak suka mengacau, tp we can get along well despite that. Now with Petronas Kuantan.

Masturah - budak KL gak, Babyface, pipi gebu gitu, tak banyak cakap sangat tp bila bercakap pedas sekali. Now working with Petronas in the HR Dept (sape2 nak mintak keje kat Petronas leh contact dia)

Maznah - budak KL, pakai tudung labuh, budak yang paling alim sekali, dia ni yg slalu ingatkan kita org untuk solat. Now doing her own business

Cheetah/Rozita - budak Klang Lama, agak pendiam, banyak senyum dari bercakap, tapi boleh ngam gak ngan dia.


Ni pulak gambor housemate aku...


My Housemate

Me & Ryda (wonder where is she now)

Me & Aznor


EllaDona & The Boys


Beside that yang ramai lagi yang kalao tengok gambar for sure ingat cuma kengkadang nama tu a bit confuse lain tu kalo ..faham2 la dah senja2 ni, memory pun limited aje...ahaks..nak kena increase memory...

After Class

Towards the end of the semester, Pengarah ITM (Pak Nik) datang and persuade some of us to transfer to Kuantan Campus as the Pioneers. Memandangkan Pak Nik kempen baik punyer siap cakap the campus will be next to the beach and so on, maka after a week aku pun kasi nama aku to be one of them which ternyata janji pelsu....sedih tu sedih gak nak tinggalkan member2 di JO tapi apakan daya, tapi I've already make my decision...huwaaaaaa.

No comments: