Tuesday, July 24, 2007

Photos....photos.....photos

Akhirnya habis gak aku scan photos from AAN's album, nak citer psl gambar2 tu pun aku tak tau jadi aku reka2 aje la psl gambar tu.....one thing for sure most of you aku still kenal cuma nama aje yg kurang ingat..

Class of 198?

Different Position

Us & Abang Misai?
Bergambar bersama Typewriter antique

Liza : Apa tengok2! nak gadoh ke?


Lawatan sambil belajar!


We promised to be friends forever!

Aku lupalah nama yg baju putih tu Mimi ke?
Baju Putih : Ooi tepila aku nak gambar sorang2 ni!!

Kak Afza : Cantik tak aku ngan speck ni?


Eilla : Aku lagi cantik dari K.Afza
K.Afza : Sanala sikit Liza, sempit ahh
Liza : Eilla ooi...tolong turunkan tangan ko tu,, tak tahan aku..

Ann : Turn aku pakai speck pulak


Dara Pingitan

Yeehaa....Shake your booty!



Liza : Hey Girls, macam ni la posing...

Shimah : Cepatla... dah naik penat aku senyum ni...
Group 3 the Vogue!
Gunkan la Deodorant Rexona - sesuai untuk lelaki dan pompuan!!!

No comments: